5 תשובות
אל תחשבי עליו אלא תחשבי על עצמך
קודם כל תעריכי את עצמך ואז הוא יעריך אותך ואת תביני שאת שווה טוב מאוד בשבילו
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
קודם תאהבי את עצמך ואז הוא יאהב אותך
שואל השאלה:
להמשיך את זה ולנסות לאהוב את עצמי בקטע של הלימודים? אני אוהבת את עצמי באופן כללי בקטע של הלימודים אני מרגישה ממש חסרת ביטחון
אנונימית
זה באמת בקטנה אחותי הלימודים לא באמת משפיעים על השווי שלך
את לא צריכה להוריד את עצמך בשבילו בגלל שהוא יותר חכם ממך בלימודים
מאה אחוז שאת יותר טובה ממנו בדברים אחרים אבל לא צריך להשוות כל אחד לשני
פשוט תהיו ביחד אחד בשביל השני ולא נגד השני
אל תתחרו