9 תשובות
אבל זה אותו הדבר.. את נחשבת חולה, לא?
תגידי לו את מה שכתבת פה
לא מרגישה טוב, תכתבי לו
אין לך כל כך ברירה, יש ימי מחלה ויש ימי חופש
ואם את אומרת שאת חולה את צריכה להביא אישור רפואי (הייתי גם בשירות לאומי).
אז או שתגידי לה שאת לוקחת יום חופש או שתבקשי מרופא יום מחלה.
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב רק לא מרגישה טוב זה בסדר?
כי זה לא חולי פיסי גם לא ממש נפשי פשוט אין לי כוח באלי לנוח
לא יודעת להסביר מה מרגישה
אנונימית
את תצטרכי להביא אישור מחלה מרופא
אנונימית
תגידי לו: היי, לילה טוב, אני ממש לא מרגישה טוב (ומתפוצץ לי הראש/משהו בסגנון) ואני לא בטוחה שאגיע מחר
(אני לא יודע עד כמה זה לגיטימי לשלוח את זה לאחראי עליך, אני לא בשירות לאומי או משהו..)
שואל השאלה:
אני יודעת אישור מחלה לא בעיה בשבילי להוציא
אנונימית
אז אין בעיה
תכתבי לו:
סליחה על השעה, אני לא מרגישה טוב ולא אגיע מחר.
אנונימית