7 תשובות
תעשי החלקה אורגנית
אני אומרת תעשי קרחת ותחכי שיגדל לך או שתעשי קצוץ.
לא לעשות החלקה, כל החלקה באיזו שהוא מובן הורסת את השיער
לתת לו 3-5 ימים ללא חפיפה (עד שהוא מתחיל להיות שומני בשורשים)
ואז לחפוף, לא לשטוף אותו כל יום.
מרכך רק בשיער , לא בקרקפת
לתת לו 3-5 ימים ללא חפיפה (עד שהוא מתחיל להיות שומני בשורשים)
ואז לחפוף, לא לשטוף אותו כל יום.
מרכך רק בשיער , לא בקרקפת
החלקה תייבש לך אותו עוד יותר.
ממ.. את שואלת מה לעשות אבל לא רוצה שיציעו לך קרמים ומסכות.-. אז אני לא כל כך יודעת מה להגיד.
אבל בכל מקרה תדעי ששיער מושפע דבר ראשון מהתזונה שלך, הרי מה שאת מורחת על השיער הוא חיצוני ולא בהכרח נספג, אבל מה שאת אוכלת משפיע על איך שהשיער שלך גודל ועל כמות הלחות שהקרקפת מייצרת.
המאכלים שהכי בריאים לשיער זה דג סלמון ואבוקדו, תוספי תזונה של ויטמין e ואומגה 3 גם עוזרים.
אני יודעת שתזונה נשמע סתם שטויות וכנראה לא תעשי את זה, אבל בכל מקרה אם תרצי אז תנסי, זה לא יזיק.
ממ.. את שואלת מה לעשות אבל לא רוצה שיציעו לך קרמים ומסכות.-. אז אני לא כל כך יודעת מה להגיד.
אבל בכל מקרה תדעי ששיער מושפע דבר ראשון מהתזונה שלך, הרי מה שאת מורחת על השיער הוא חיצוני ולא בהכרח נספג, אבל מה שאת אוכלת משפיע על איך שהשיער שלך גודל ועל כמות הלחות שהקרקפת מייצרת.
המאכלים שהכי בריאים לשיער זה דג סלמון ואבוקדו, תוספי תזונה של ויטמין e ואומגה 3 גם עוזרים.
אני יודעת שתזונה נשמע סתם שטויות וכנראה לא תעשי את זה, אבל בכל מקרה אם תרצי אז תנסי, זה לא יזיק.
לי יש החלקה וזה לא הזיק לי לשיער רק צריך מספרה טובה ולדעת אצל מי את עושה אם לא בא לך החלקה תגזרי את השיער פעם בכמה זמן זה ישכם אותו ואפשר גם לעשות מחליקים
שואל השאלה:
במצב אצלי גם מחליק לא עוזר לו(אני לא עושה אבל ניסיתי לראות אולי השיער יראה טוב אחרי מחליק ועדיין נראה מיובש וחסר חיים)
השיער לא היה לי ככה..
הוא פתאום השתנה ונהיה בעייתי ...
הייתי מתה לעשות קצוץ אבל אין לי אומץ
במצב אצלי גם מחליק לא עוזר לו(אני לא עושה אבל ניסיתי לראות אולי השיער יראה טוב אחרי מחליק ועדיין נראה מיובש וחסר חיים)
השיער לא היה לי ככה..
הוא פתאום השתנה ונהיה בעייתי ...
הייתי מתה לעשות קצוץ אבל אין לי אומץ
אנונימית
שמן קוקוס
באותו הנושא: