4 תשובות
בשבילי כל אחד גבוה אז אני בסדר
מישהו שגבוה ממני נותן לי לפחות הרגשה של הגנה, נגיד כשהוא מחבק אותי זה מרגיש כאלו הוא שומר עליי לא יודעת איך להזביר וזה גם כיך להתנשק ככה :))
בן שגבוה יותר מבת, זה מעניק לבת תחושת ביטחון.
מסובך להסביר.
זה גם מושך יותר
כי זה יותר מושך שהבן גבוה