7 תשובות
כי חושבים שהאתיופים הם יותר נחותים מהלבנים.
מי שקורא לנו נצ'ים שלא יתלונן על גזענות מילולית, זה הכל.
כי כולם עושים אפליה מתקנת, מי שמקלל לבנים אומרים לו שהוא מלך ומי שרק יגיד "שחור" הוו כולם יהרגו אותו ישר.
אנונימית
אני רק רוצה להבהיר,נצ'=לבן.
אני חושב שיש הבדל בין לקרוא לבן אדם כושי=ניגר=עבד(תקנו אותי אם אני טועה)לבין לקרוא לבן אדם שחור.
תקנו אותי אם אני טועה....אני לא צוחק.
באיזו שפה ניגר זה עבד בדיוק? לא בשום שפה בכדור הארץ.
הכינוי ניגר מגיע כמובן מהמדינה ניגריה.
לא, ניגר זה לא עבד באנגלית, אולי כדאי קודם כל ללמוד אנגלית לפני שמגיבים כאלה דברים מביכים.
לא הבנת..ככה קראו לשחורים כאשר היו עבדים,בכללי אתה צודק זה כינוי שמגיע מניגריה אבל לקחו את המילה והפכו אותה למילת גנאי לשחורים.