6 תשובות
ממשיכה את החיים
שותק ומנסה לחיות שם ומנסה להבין מה באמת קורה שם
שואל השאלה:
ולא הייתם עושים שום דבר לקונג?
ממשיכה את חיי כרגיל
אני חושבת שהייתי נפרדת מהאנשים (או יותר נכון, מהאדם הספציפי) שחשובים לי, הייתי כותבת להם הודעה/מכתב ומסבירה להם את המצב.

לגבי מה שאמרת בהמשך (^), לא הייתי פועלת נגד הקונג. אני לא חושבת שיש לי, לילדה בת 14, כח השפעה כל כך גדול שיגרום לאדם רב עוצמה לערער על דעותיו. אולי הייתי מנסה לגרום לאנשים אחרים שנמצאים שם איתי לחשוב כמוני, אך לא הייתי פועלת לבד ובצורה ישירה נגד המנהיג.
לפני זה הייתי לוקחת איתי כמה חברה והורגת את קים ג'ונג און והמשטר שם