2 תשובות
יותר הגיוני שתיצרתי קבוצה שבמטרה לאסוף כסף בצורה כיתתית ולקנות מתנה למורים בצורה שכל אחד משלם סכום פחות מאשר שתקני הכל מעצמך. תחשבי כמה כסף את צריכה למה שאת רוצה לקנות ותאספי את הכמות כסף הדרושה. אם תרצי להוסיף עוד מתנה קטנה על חשבונך זה אפשרי אבל לדעתי זה מיותר
עציץ? זה מקסים ולא יקר..
ספל יפה? זה ממש שימושי.
ספל יפה? זה ממש שימושי.
באותו הנושא: