9 תשובות
כלום, שאת לא אמורה ליהיות פה.
כלום. ולמה שהיא לא תהיה פה?
כלום שתהנה
^^זה אתר שנועד ל13 ומעלה, נראה לי
^^זה אתר שנועד ל13 ומעלה, נראה לי
סבבה לה
לעזרה
רק שתזהר חח..
לעזרה
רק שתזהר חח..
סבבה , גם אני באתר מגיל 12..
פשוט שתזהר כי יש דברים שהיא לא בנויה אליהם ככ
פשוט שתזהר כי יש דברים שהיא לא בנויה אליהם ככ
יש פה תכנים טיפה לא לגילך
חח הזה שאמר שתבוא לדבר איתו כאילו מחוץ לוואן או בפנים?
בסדר, אני באתר מגיל 10 או 11.
אני לא יכולה להגיד הרבה כי אני לא מכירה אותך.. אבל רוב הצעירים פה הם ספאמרים, כמובן גם בוגרים מהם הם ספאמרים אבל..
באותו הנושא: