6 תשובות
אתה צודק
אתה טועה
תחזור אליה
אני אוהב אותך אתה לא צריך אקסית יותר
תהיה כמה איתה זה הכי הכי חשוב ותגיד לה מה שאתה מרגיש ואין לך מה להפסיד כי הדיסטנס ביניכם כבר שבור ומה כבר יקרה
ממ
לחזור אליה...
אבל,זה ייקח זמן עד שבאמת תחזרו,זה הץיהיה מוזר,תצטרך הרבה סבלנות...