3 תשובות
בטח שכן.. ייחום זה פשוט תקופה שהיא חרמנית
שואל השאלה:
יש אומרים רק בייחום אפשר לזווג
אנונימי
כשה הכלבה שלי יחמה היא ברחה מהבית וחזרה אחרי שעתיים שהיא כבר מרוצה, גם אחרי שהיא עברה טיול.. אז אני חושבת שכן כדאי לזווג אותה אבל רק בכלב נראה לי שהיא תבחר, את צריכה לצאת איתה לטיול בקרבת כלבים או אם יש לך שכן/מישהו שמוכן ויש לו כלב
אנונימי