3 תשובות
זה אומר שלאף אחד אין מה לענות פשוט
שואל השאלה:
זה היה מוזר לי כי השאלות ששאלו אחריי היו טיפשיות, הבנתי אבל
זה היה מוזר לי כי השאלות ששאלו אחריי היו טיפשיות, הבנתי אבל
אנונימי
עומדת הזכות לכל החברים באתר לענות למי שהם מעוניינים לענות, אולי השאלה שלך לא עניינה אותם ולכן הם עונים
באותו הנושא: