16 תשובות
אם את יודעת מה לעשות, כן.
עשיתי גם לעצמי, זה יצא לי אחלה.
בהצלחה
פאק קנית פינצטה
תורידי באמצע.
ואת השאר לכי למישהי מיקצועית
אל תעשי לעצמך לכי לקוסמטיקאית
אם את מרגישה שזה מפריע לך את יכולה לנקות טיפה באיזורים שזה נראה פחות אסתטי,אבל הגבה שלך מהממת ואת לא צריכה לגעת בצורה יותר מידי.תנקי את המסביב בעדינות וזהו:)
לא, אל תעשי את הטעות הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
ב 15 שקל בסופר פארם
אנונימית
פשוט למרוט שערות, תעשי לפי צורת הגבות שלך ובעיקר תנקי את המסביב אל תעשי לך צורה.
אם את רוצה לפעם ראשונה את יכולה ללכת לקוסמטיקאית ואז תתחילי לעשות לבד כדי לדעת בכלל איך את רוצה שהגבות יראו.
למה לעשות מינוסים ?
לא עדיף ששהיא תלך לקוסמטיקאית ?אם היא תעשה לבד היא יכולה להוריד יותר מדי בטעות
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מספיק כסף לקוסמטיקאית
זה 50 שקל כל שבועיים ואין לי עבודה וההורים שלי לא כל כך יסכימו וגם אני רק אעשה מסביב ובאמצע
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להשאיר אותן כמו שהן כי אני ממש אוהבת את הצורה שלי, רק להוריד קצת מסביב ושאני לא אהיה חדת גבה
אנונימית
אם את יודעת אז ברור אני עושה גם :)
הגבות שלך יחסית מסודרות אבל לדעתי כדאי לך ללכת פעם אחת לקוסמטיקאית ואז כל פעם יהיה לך יותר קל לסדר
יש קוסמטיקאיות שעושות רק ב30 שקל תחפשי קוסמטיקאיות אחרות
אנונימית