7 תשובות
שואל השאלה:
לא יש לי להישאר ממש מאוחר
אנונימית
לדחות הכי טוב
לדחות אחרי המבחן.
תדחו לסופש או אחרי המבחן..
הכי כיף כשסיימתם עם הכל ואתם יכולים להשתחרר קצת
אנונימית
אחרי המבחן אפשר לנסוע לאיפשהו..
לדחות את זה לאחרי המבחן שכולם יהיו פנויים