התחברות
הרשמה
בנים מה אתם אוהבים ליראות צ*צי או תח* או *וס
27 בינואר 2020, 15:26
מראה
בחורות
4 תשובות
"אופי..."
M
MCmagnook
הכל
i
imperium
את שואלת שאלה רטורית, כל הנסתר מן העין.
-
- ברק -
אוכל
ע
עדי (בן)
באותו הנושא:
איזה צבע שיער אתם הכי אוהבים אצל בנות ואיזה צבע שיער אתם הכי אוהבים אצל בנים
בדרך כלל בנים מניאקים אוהבים חמודות ובנים חמודים אוהבים רעות??
בנים איך אתם אוהבים שבנות מתלבשות רגיל ביום יום, ואיך אצם אוהבים בבית ספר?
אני הבן היחיד שלא אוהב כדורגל בשום צורה? (לשחק,ליראות)
בנים אם אתם עפים על עצמכם ולא בכבוד שלכם להראות לבחורה שאתם אוהבים אותה מה אתם עושים? באיזה דרכים היא יכולה ליראות אתזה?
ליראות את עצמכם בעוד 20 שנה או ליראות את העולם בעוד 20 שנה?
אני בן 14 וחצי ואני אוהב ליראות גשם כבר 10 שנים ועכשיו אני לא כול כך מתלהב ממנו למה ?? איך זה
תוך כמה זמן לדעתכם בן בני זוג אפשר להגיד "אני אוהב אותך" וזה יראה סביר?
בנים, אתם אוהבים שבנות שותות ומעשנות איתכם נרגילה ויושבות, או שרתם יותר אוהבים בנות "שמורות"?
אם אנחנו יכולים ליראות את המים הדגים יכולים ליראות את האוויר
אני צריכה ליראות יומני הערפד בשביל ליראות "מלחמות הערפדים"?