התחברות הרשמה

איך אני מעבירה את כל אנשי הקשר מהמכשיר לסים?

27 בינואר 2020, 14:32
אנשי קשרפלאפוןטלפונים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איך מעבירים זיכרון מהמכשיר לסים בגאלקסי?
אם אני מעבירה סים שלי בין שני אייפונים אני צריכה לגבות את התמונות, אנשי הקשר והאפליקציות?
אם החלפתי טלפון ואני מעבירה את הSIM של הטלפון הישן לחדש, יהיו לי את כל אנשי הקשר בטלפון החדש?
איך מעבירים את האנשי קשר שיש לי בפלאפון לסים?יש לי גלקסי
איך אני מעבירה סים מאייפון 5 לאייפון 8, ומה עובר עם העברת הסים (תמונות, אנשי קשר וכו)?
יש אפשרות לסים צילצול אישי לחבר שלי שהוא מיתקשר ?
לסיים את הקשר או לא?
הגיוני שבן אדם עם חרדה חברתית ירצה לסיים את הקשר עם חברים שלו בלי סיבה?
החלפתי אייפון, אם אני מעבירה את הסים יישמרו לי ההודעות (גם הרגילות וגם בווצאפ), התמונות ואנשי הקשר?
דחוףף אם אני קונה טלפון חדש ומעבירה תסים מהטלפון הישן לחדש ישמרו לי כל התמנות ואנשי הקשר??
אם אני חוסמת את המורה שלי באנשי הקשר זה מעביר אותה לתא קולי?