11 תשובות
אל תאמיני
זה הכל שטויות, כי התסמינים של דיכאון זה גם תסמינים של עוד אלף דברים
צריך להאמין רק לפסיכאטר
צריך להאמין רק לפסיכאטר
שואל השאלה:
אבל אני הרי לא אלך לפסיכיאטר
אבל אני הרי לא אלך לפסיכיאטר
אנונימית
למה לא
שואל השאלה:
ככה
ככה
אנונימית
טוב
אז אין לך דרך לדעת
אני כן חושבת שדיכאון מתבטא אצל כל אחד קצת אחרת, אבל בעיקרון יש תסמינים מסוימים שאם מזהה אצלך לפחות חמישה מהם(אם אני לא טועה) אז זה יכול להצביע על דיכאון.
היועצת שלי נגיד ביקשה ממני לענות על השאלון הזה ואמרה שכן אפשר להסתמך עליו
היועצת שלי נגיד ביקשה ממני לענות על השאלון הזה ואמרה שכן אפשר להסתמך עליו
אז היועצת שלך טועה
בגלל השאלונים המפגרים האלה חצי עולם חי בסרט שהוא בדיכאון
צריך להשאיר את עבודה של הפסיכיאטרים לפסיכיאטרים כי הם אנשי מקצוע
בגלל השאלונים המפגרים האלה חצי עולם חי בסרט שהוא בדיכאון
צריך להשאיר את עבודה של הפסיכיאטרים לפסיכיאטרים כי הם אנשי מקצוע
מדוע לא פסיכולוג, שאלונים כאלה יכולים להיות מבלבלים. זה תלוי אם זה דרך איש מקצוע זה יכול להיות נכון אבל אי אפשר לדעת אם כל שאלון לדברים כאלה הוא נכון או לא, רק אם איש מקצוע אומר לך לעשות משהו כזה וזה דרכו ואבחון שלו אחרי זה. אבל לא לעשות את זה סתם . אם את באמת רוצה לדעת אם זה נכון או לא, תלכי לאיש מקצוע, כי הוא יודע לאבחן דברים וכל זה, אבל אם את עושה את זה בלי אבחון מדרך פסיכולוג או פסיכיאטר , את עלולה לחשוב שאת דיכאונית למרות שאת לא וכן כמו שאמרו יש סימנים שרובם נכון אבל רק איש מקצוע שלמד פסיכולוגיה ויודע לטפל בזה באמת ולעזור לאנשים יכול לומר לך אם את באמת בדיכאון או לא, וזה למה את צריכה ללכת למישהו כזה, לעשות אבחונים כאלה סתם בלי איש מקצוע, זה יכול לגרום לך להאמין שאת באמת כזו למרת שזה לא נכון בכלל. תנסי ללכת לזה אם את מרגישה צורך לבדוק, אם זה לא נכון אז את לא בדיכאון, אולי יש סימנים ואולי זה ממשהו אחר. תכלס באינטרנט יש מלא שאלונים על דברים כאלה, אי אפשר לדעת או להאמין אם זה באמת קובע משהו כמו שיש שאלון לחרדה וכל זה ועשיתי את זה, לא חושבת שזה אומר שיש . חלק מזה עשוי להיות אולי נכון, אבל עדיף להסתמך על עזרה של איש מקצוע שיודע לאבחן את זה, בשאלון את יכולה לכתוב מה שאת רוצה או לשנות משהו. לא תמיד זה אמת . אני תמיד בספק אם יש שאלון שקובע אם יש לי סוג של חרדה או משהו אחר, אפילו אני לא יודעת אם יש לי. וזה עוד לא תמיד אומר שיש . פסיכולוג טוב יכול לעזור לך לאבחן את זה, אם יש לך או לא, בהנחה שאם את רוצה לדעת, את חייבת לנסות. אם לא ,אז תישארי עם חוסר ידע וספקות ואל תאמיני לכל שאלון שיש באינטרנט. לא משנה אם זה נראה לך אמין, באינטרנט אפשר לזייף דברים או לשנות דברים , לא כל שאלון מראה במאה אחוזים בדיוק אם יש לך חרדה או דיכאון או כל דבר שדומה לזה.
באותו הנושא: