6 תשובות
גם בנות עושות את זה לפעמים
זה לא כולם ככה...
יכול להיות שגם לא שמים לב.. טבועות יצא שהוא לא שם לב
שואל השאלה:
פשוט כבר פעם שלישית שזה קורה לי ודיי נמאס.. מנסה להבין את הפואנטה
פשוט כבר פעם שלישית שזה קורה לי ודיי נמאס.. מנסה להבין את הפואנטה
אנונימית
לא יודע, אני גם יב ויש אנשים כאלה לא יודע.. כנראה נפלת על האנשים הלא נכונים בשבילך
וואי ממש
שונאת טמבלים כאלה (לא מכלילה אבל לא חסר כאלו)
כאילו מה אתה כוסית למה לשחק איתי משחקים. הם לא מבינים שזה רק מעצבן אותנו וגורם לנו להתרחק מאותו בן אדם ולא להפך
שונאת טמבלים כאלה (לא מכלילה אבל לא חסר כאלו)
כאילו מה אתה כוסית למה לשחק איתי משחקים. הם לא מבינים שזה רק מעצבן אותנו וגורם לנו להתרחק מאותו בן אדם ולא להפך
באותו הנושא: