7 תשובות
אם אוהבים הכול אפשרי
אני בזוגיות עם מישהו שהוא רחוק ממני באיזה שלוש שעות.. קשה אבל אנחנו אוהבים אז מתגברים
אנונימית
אפשר אבל זה קשוח, אפשר לסדר את זה אם ממש רוצים ורציניים
הכל תלוי בזמן וניידות
אצלי עובד
אם באמת אוהבים כן,זה קשה אבל כן
באותו הנושא: