7 תשובות
כנראה שלא. לא נמשך למלאות
אני לא בן, אבל אני בי ואני אישית נמשכת למלאות וגם אני מלאה ולא חסרו לי אנשים שרצו אותי או שהתחילו איתי ברחוב, אז התשובה היא כן לדעתי...
אנונימית
כן... אני חושבת שמתאים לבחורה להיות מלאה וכל אחת יפה כמו שהיא וזה הכי מושך
אני סוג של התחלתי עם מישהי שממש מוצאת חן בעיני עכשיו אני לא יודע אם היא נחשבת מלאה אבל נגיד היא לא רזה ויש לה בטן ובכל זאת אני חושב שהיא יפייפיה
אנונימי
thicc thighs are happy thighs
אני לסבית אבל כמובן שכן...
מצדי שתשקול גם חמש טון אבל אם היא בן אדם טוב אני אצא איתה
מצדי שתשקול גם חמש טון אבל אם היא בן אדם טוב אני אצא איתה
אם אני אוהב את האופי שלה אז למה לא?
באותו הנושא: