3 תשובות
שואל השאלה:
ואני לא שותה קפה;-;
חח אייס קפה גם טוב?? xd
ואני לא שותה קפה;-;
חח אייס קפה גם טוב?? xd
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש רוצה לראות את הגראמי היום..
אבל ממש!
אופ
אני ממש רוצה לראות את הגראמי היום..
אבל ממש!
אופ
אנונימית
זה ממש לא בסדר לא לישון את לא תוכלי ללמוד תשתדלי לישון היום לפחות 6 שעות אם לא יצא לך אל תלכי לבית ספר
באותו הנושא: