4 תשובות
יותר אנשים מתו לפי מה שקראתי
לא, לא הרבה אנשים מתים ממנו.
2000 חלו בנגיף, ורק 42 מתו - וגם ה42 האנשים האלה או שהם היו חולי לב או חולי סכרת.
2000 חלו בנגיף, ורק 42 מתו - וגם ה42 האנשים האלה או שהם היו חולי לב או חולי סכרת.
וירוס קורונה, זה נגיף שמתפשט מסין והרבה מאוד אנשים מתים ממנו
וירוס הקורונה
באותו הנושא: