8 תשובות
אני חושבת שתדברי על זה עם אבא שלך ותראו מה עושים
שואל השאלה:
דיברנו כבר כל כך הרבה פעמים אבל לא קורה עם זה כלום...
דיברנו כבר כל כך הרבה פעמים אבל לא קורה עם זה כלום...
אנונימית
תלוי בת כמה את
שואל השאלה:
17
17
אנונימית
אז תבדקי קצת באינטרנט ותראי לאן צריך לפנות.. כי את לא יכולה על דעת עצמך לקחת את הדברים שלך ולגור אצל אבא. אז תבדקי
אני מציעה לך לפנות לעובדת הסוציאלית באזור מגוריך
שואל השאלה:
עובדת סוציאלית מרגיש לי קצת מוגזם... לא מרביצים לי או משהו כזה
עובדת סוציאלית מרגיש לי קצת מוגזם... לא מרביצים לי או משהו כזה
אנונימית
בקשי מאבא שלך שידבר עם אימך , ויציע שתגורי אצלו.
תני להם להסכים על כך,
צר לי לשמוע על מצבך.
מקווה שימצא לך הפתרון המתאים.
תני להם להסכים על כך,
צר לי לשמוע על מצבך.
מקווה שימצא לך הפתרון המתאים.
באותו הנושא: