16 תשובות
לא נרדמת כרגיל
לא שמתי לב לשעה-
נפגעת שנץ שצופה בסדרה
כי אני חושב על חסרי חיים שמשתמשים בטיקטוק
חייב לעשות דברים לפני שנרדם
חחח איזה שיר?
וכי התעוררתי ב5
אנונימית
אה וגם בגלל זה
גוססת מכאבים.
החבר הכי טוב שלי נפטר היום ואני פשוט לא נדרשת כי הוא הבטיח שהוא יחזור והוא לא חזר
אנונימית
אנונימית
אני כל כך מצטער בשבילך... :(

לשאלה, מדבר עם מישהו על היציאה שלו מהארון, ייאיי
שואל השאלה:
משתתפת בצערך אנונימית
וזאת הסיבה שאני לא נרדמת ואני קמה ב6:20 היום זה מדהים
אנונימית
אע סתם אוהבת להרגיש חיה סתםסתם אשת לילה.
נפגעת שנצ שנטפליקס לוקח לה את רוב הלילה
כי יש לי מחשבות רעות
ירין דה שוקו
זאת לא באמת הפשוטע זה מישהו שרוצה צומי אז הוא מתחזה אליה
אנונימית