4 תשובות
לדעתי תדברי איתה..את צודקת את לא רובוט ןלא יכולה לגמור רגשות ברגע אבל היא צריכה לדעת את זה לפי דעתי כי לפי מה שסיפרת קצת נראה שהיא לא בקטע אם היא לא נתנה לך את המספר בכזו קלות בכל מקרה מה שאני אומרת זה שתדברי איתה על זה ותנסי להבין
הכול טוב גג תצליחי:)
שואל השאלה:
ההפך היא לא נתנה לי את הנייד שלה בקלות במשך חודשיים וחצי שאנחנו מדברות אינסטסיבי היא לא הסכימה לתת את הנייד כדי שלא אכנס לפאניקה בטענה שהיא אמרה שהוואטסאפ מכניס לסטרס מחוברת לא מחוברת או ראתה את ההודעה ולא הגיבה
אני מפחדת שאדבר איתה והיא תגיד לא , כי אני אקבל את זה קשה
אולי אציע לה להיפגש? ואם היא תסכים אז אולי אחרי הפגישה
כן תציעי לה להפגש לפי דעתי ואם היא תסכים אז אולי תדברי איתה אחרי הפגישה
לדעתי היא צריכה לדעת מה שאת מרגישה כי את לא יכולה לבנות זוגיות על הסתרת רגשות...היא אמורה לדעת על מה שקורה אצלך וכבר כתבתי לך תנסי לעשות את זה, הכול טוב מקסימום תצליחי:)
היי ראיתי שכתבת לי בקיר תודות:)
הכול טוב אני באמת שמחה לעזור לך במה שאני יכולה