8 תשובות
יש לי סמסונג גלקסיa70 אני מרוצה ממנו אבל אני רוצה אייפון 11 פרו
xr וכן למרות שהייתי רוצה אייפון יותר חדש
אייפון 11 פרו
מרוצה ממש
מרוצה ממש
8+ מרוצה ולא רוצה להחליף
galaxy s8+ מרוצה
הייתי רוצה note 10
הייתי רוצה note 10
שואל השאלה:
לי יש
galaxy j7 prime
אני רוצה
iphone 11 pro max
לי יש
galaxy j7 prime
אני רוצה
iphone 11 pro max
אנונימית
אייפון 8 פלוס
מרוצה מאוד
היתי מאפשרת לעצמי אייפון 11 פרו אבל גם ככה סבבה לי
מרוצה מאוד
היתי מאפשרת לעצמי אייפון 11 פרו אבל גם ככה סבבה לי
שואל השאלה:
זה בסדר. אני אחליף עוד כמה חודשים.
יש לי אותו כבר שנתיים וחצי ואני ממש מרוצה. מן הסתם שיש כמה שברים ותקלות אבל אין לי כל כך תקציב וההורים שלי לא מסכימים, באסה...
זה בסדר. אני אחליף עוד כמה חודשים.
יש לי אותו כבר שנתיים וחצי ואני ממש מרוצה. מן הסתם שיש כמה שברים ותקלות אבל אין לי כל כך תקציב וההורים שלי לא מסכימים, באסה...
אנונימית
באותו הנושא: