6 תשובות
לא בכלל לא
לאא
אני בת 14 ואני גם לומדת משחק, ותאמת שלכל מי שאני אומרת שאני לומדת משחק זה נשמע לו מוזר, אבל התחלתי ללמוד בגיל 11 זה נשמע מוזר לא בגלל הגיל, בגלל מה שזה, אבל תדע שזה אפעם לא מאוחר ותמיד אתה יכול להתחיל ללמוד גם אם תיהיה בן 30, מקווה שעזרתי (:
אתה רציני? יש כאלה שמתחילים ללמוד משחק אחרי הצבא אפילו. (כמוני אני רוצה)
שיהיה בהצלחה!
שיהיה בהצלחה!
ממש לא אפשר בכל גיל
לא זה לא מאוחר. ככה מתחילים:)
באותו הנושא: