2 תשובות
אחרי המגן הגעתי למסקנה שבמקום לטבוע בחומר כדאי לקרוא אותו פעם - פעמיים ואז לעבור על שאלות בגרות, רוב השאלות חוזרות על עצמן אז את תהיי מוכנה
לקרוא הכל ואין מה לעשות- להמר.
יש מלא חומר אבל המזל זה שיש בחירה ועושים אותה באופן מושכל.
מכל פרק תבחרי לפחות 2 נושאים (חופפים, כי לא ישאלו בשאלה אחת משני נושאים שלא קרובים כרונולוגית) שאת רוצה לדעת אותם מעולה, למשל מפרק 4 את מלחמת יום כיפור/ששת הימים + עליות 50 60 וכו.
תבחרי נושאים שיהיו חזקים יותר ושסביר להניח שיופיעו בבחינה.
תקראי את הסיכומים כמה פעמים וזה ייכנס לך לראש. זו לא הפעם הראשונה שנבחנת על זה.
בהצלחה :)