4 תשובות
לא הורידו את החלק הזה מהבגרות?
שואל השאלה:
אני בבית ספר דתי
אנונימית
התקופה הראשונה - 1933-1939, האידיאולוגיה הנאצית, המדיניות כלפי היהודים, תגובת העולם ותגובת היהודים, אירועים מיוחדים כמו יום החרם, ליל הבדולח ועוד
התקופה השנייה - 1939-1941, כל הגטאות, תנאי החיים בגטו, היודנרטים
התקופה השלישית - 1941-1945, מרידות בגטאות, במחנות השמדה.. השלב האחרון של הפתרון הסופי..
אני חושבת שזה בערך הכל
אנונימית
לא עדיין יש, אני בבית ספר חילוני והיה לנו בגרות פנימית על זה השנה
למדנו על התהליך שהיהודים עברו בחנות ההשמדה ובאושוויץ מאז שהגיעו עד שהם נרצחו בתאי הגזים
למדנו על מבצע ברברוסה ועל איך התחילה המלחמה (שהגרמנים פלשו לפולין ואז לרוסיה וכל זה)
וגם היה לנו קטע על חסידי אומות עולם
אני מקווה שזה עוזר
אנונימית