7 תשובות
אנגלית כי זה ממש קל
והייתי רוצה להוסיף התנהלות בכסף
ספרות, אין לי מושג למה
הייתי מוסיפה אצלי פילוסופיה או פסיכולוגיה
נראה לי שזה שהכי פחות לא-אהבתי היה פיזיקה, ואני לא יודע למה, אולי בגלל המורה, או התאוריה של הפיזיקה, אני לא יודע.
אנונימי
תאטרון כי במה זה המקום הכי כיף להיות בו בעולם מבחינתי
ספורט כי זה פשוט כיף, וגם נחמד קצת לא לשבת ולהקשיב
והייתי מוסיפה אומנות או שחמט או צילום
תאטרון כי אני אוהבת לשחק .. להיות על הבמה..
מתמטיקה המקצוע האהוב עליי, הייתי מורידה ספרות גיאוגרפיה או לשון כי הם לא מועילים ואני שונאת אותם