7 תשובות
חדר בלונים ומלא מתנות ועוגה תארוז מחר טסים
אפשר להיות חבר שלך?
אנונימי
חדר בלונים ועוגה עם כיתוב של תארוז מחר טסים (ומתנה קטנה, "מלא מתנות" זה כבר הרבה מידיי בנוסף לטיסה)
אהבתי את השלישי
:(?
שואל השאלה:
יש לכם מקומות טובים להזמין מהם עוגה? בעדיפות לעוגת מוס ומקומות טובים לחדרי בלונים?
אנונימית
לדעתי האפשרות השלישית נישמעת מהמם אבל תוסיפי לו אולי גם עוגה לאפשרות השלישית אין דבר כזה יום הולדת בלי עוגה
תמצצי לו