11 תשובות
תשמחי שאין לך
שואל השאלה:
למה
אנונימית
סתם מצרפים ואז זה נשאר
קבוצות וואטספ זה חרא אוקיי
שואל השאלה:
מה הסיבה שזה חרא
אנונימית
יש הרבה בריונות ברשת בקבוצות, אלא אם כן את/ה סתם בקבוצה עם חברים קרובים
איך אין קבוצות בווצאפ נגיד אין לך קבוצה של חברים קרובים כזה?
אנונימית
שואל השאלה:
נו לא בכל קבוצה יש בריונות ודיברתי על קבוצה עם חברים
אנונימית
תפתח/י אם את/ה רוצה נו
גם לי אין. הפסקתי להשתמש בוואצאפ אפילו, לא יודע למה כולם תקועים שם
שואל השאלה:
למה אין לך קבוצות ?
אנונימית