התחברות
הרשמה
מה לרשום לבסטי שלי בברכה ליומולדת
23 בינואר 2020, 16:42
יום הולדת
תשובה אחת
לחברה הכי טובה ויקרה
תודה על שאת שם תמיד
אני מקווה ששום דבר בינינו לעולם לא יפריד
ממני.......
~ניסיתי~
א
אדון חתלתול
באותו הנושא:
תנסחו לי ברכה לבסטי
איך לרשום בסוף ברכה ליומולדת באנגלית - באהבה...?
אני חייבת ברכה לחבר שלי ליומולדת שלו מחר אני לא יודעת לרשום ברכות בבקשה תעזרו לי?
איך לרשום בסוף ברכה ליומולדת באנגלית - בהמון אהבה..?
זה טוב לרשום ככה לבסטי המסננת?
מה לקנות לבסטי ליומולדת?
יש מחר יומולדת למישהי מהכיתה שאני בקטע שלה,חשבתי לרשום לה ברכה ליומולדת בוואטצאפ..מה חרשום?אשמח לעזרה
אני חייבת עזרה דחוף(ברכה לבסטי ליומולדת)
אני רוצה לקנות לבסטי שלי משהו ליומולדת
מה לקנות לבסטי ליומולדת 16?
ברכה לבסטי משהו לא קיטשי