התחברות
הרשמה
אם יש לי גרוגרת בולטת זה אומר שיש לי טסטוסטרון גבוה?
23 בינואר 2020, 07:42
טסטוסטרון
תשובה אחת
זה לא אומר כלום,טסטוסטרון זה הורמון בכלל,ואתה צריך ללכת לרופא שלך לברר,לא כאן.
x
xTINKERBELLx
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על בת 12 עם גרוגרת בולטת?
גרוגרת בולטת עושה לכן את זה?
גרוגרת בולטת זה יפה?
גרוגרת בולטת וקו לסת בולטת זה גברי?
בנים, תגידו את האמת- יוריד לכם גרוגרת בולטת מאוד אצל בנות?
אם יש לי גרוגרת ואני בת זה אומר משהו? לא מאוד בולטת כמו לבנים אבל יש
האם פנימיה יכולה לאזור עליי להזריק טסטוסטרון או לסלק אותי על זה שאני מזריק טסטוסטרון?
בנות, בן עם גרוגרת בולטת זה מוריד? הוא חתיך אבל היא בולטת לו
יש לי גרוגרת ממש בולטת בגרון. אני בן 18 זה אמור לעבור או שכל החיים זה יהיה לי?
למה לבנים יש גרוגרת בולטת ולבנות לא?
גרוגרת בולטת בגרון מוסיף?