6 תשובות
מכיר אתזה... אני בדיוק במצב שלך
הגיוני כן , את צריכה לעבוד על זה עם עצמך זה קשה אבל אפשרי לגמרי .
כן גמני ככה זה ממש קשה
הגיוני בהחלט.
שואל השאלה:
בכלל...לא רק מספיק
ושום דבר לא עוזר לי
אנונימית
כן... את לא אוהבת את עצמך מספיק?