9 תשובות
אני כנראה סתומה , אבל מה זה יום המאה? אני שומעת את זה הרבה
אנונימית
הפעילות אמורה להיות לקבוצת הבנות שאת מרצה לה
זה לבנות שאיתך וזה ממש נחמד:)
~v~
שואל השאלה:
^אנונימית
יום המאה זה יום שיש רק לבנות ושם בודקים כל מיני דברים עלייך בדירוג של מ1 עד 5, את יכולה לקרוא על זה באתר מתגייסים
שואל השאלה:
איזה פעילות אני יכולה לעשות בנושא לבנות שם? אם נגיד אני אגיד להן שעכשיו אני יושבת בצד והן צריכות לעודד אותי ולקרוא לי להצטרף לשיחה זה בסדר בתור פעילות?
לא יודעת... עושים בדרך כלל על ספורט או שפות או התנדבות וזה
שואל השאלה:
יש לך אולי רעיון על משהו? את זוכרת במקרה על מה את עשית?
אני במגמת חינוך גופני אז הסברתי על מה עושים ומה לומדים במגמה ועשיתי להן פעילות ספורטיבית
ממה שאני זוכרת, נותנים לך רשימה של נושאים שאפשר לדבר עליהם ואם יש לך משהו אחר שאת רוצה לדבר עליו, את צריכה לגשת לבוחנת ולבדוק אם הנושא "מתאים" והיא תגיד לך אם תוכלי לעשות על הנושא שלך שלא ברשימה. נראלי ברוב המקרים יתנו לך, אבל כדאי להקשיב להוראות של הבוחנת.. ותזכרי שאף פעם לא כואב לשאול.. :)