6 תשובות
לא מקבלת בשישי אבל המחצית הזאת עברה ממש מהר
התרגשות, אני מניח
אנונימי
אני אקבל ב 13.2
אני מרגישה מזעזע הציונים שלי פשוט ירדו אני בכלל לא מעוניינת לקבל תעודה
שואל השאלה:
בהצלחה לכולם
תודה רבה גם לך(: