9 תשובות
מרגש ומאוד מעניין
הם גם מסריחים בגשם
תעה
לא, עובדה נחמדה.
לא.
^^ apathetic
ומתכווצים בשמש, זוהרים בחושך גם
ומתכווצים בשמש, זוהרים בחושך גם
כמובן כי הם ערפדים חסרי נשמה סתם צוחק,זה בגלל שרוב הג'נג'ים אשכנזיים ואשכנזים נוטים להיות יותר שמאלנים.
^^ לא שמאלנים, שמאליים, כותבים ביד שמאל
הפאני
באותו הנושא: