9 תשובות
תוותרי בומרנג זה קרינג
תעשי איזה לב לא חייב לכתוב משהו
אנונימית
שואל השאלה:
חחח למה קרינג סהכ בומרנג..
אנונימית
אל תייחסי זה לא קרינגי בכלל
אנונימית
זה באמת שממש קרינג חבל שלא שמת לב
זה לא... חבל שאת לא שמת לב..
אנונימית
חללחח זה קרינג רצח לדעתי מה את רבה איתי זאת הדעה שלי אל תסכימי איתה מקסימום תעשי מינוס לתשובה שלי מה את רוצה
אני לא רבה אני רק מעבירה תדעה שלי גם
אנונימית
שואל השאלה:
אל תריבו בנות סהכ אינסטגרםם באמת הכל בסדר תודה לכן
אנונימית