5 תשובות
לגמרי נכון
להחלחף מספר לא היית צריכה לעשות אם זה רק ביגללן
ודבר שני כנראה הקשר הזה פחות חשוב להם .. תצרחקי מהם
ודבר שני כנראה הקשר הזה פחות חשוב להם .. תצרחקי מהם
אם זה מעודד אותך היה בול מקרה כמו שלך רק לא בצבא אלא מחוץ לו שחברות התחילו להתרחק ולא להראות עניין ואני אישית לא רציתי קשר אליהן יותר אז החלפתי מספר פון ואני סבבה עם זה כי אני לא אהיה עם אנשים שלא רוצים אותי לידם
אנונימית
אם ישלך עוד חברות ואת לא רוצה להיות עם אלה בקשר זה בסדר
את תכירי עוד הרבה חברים בחיים
את תכירי עוד הרבה חברים בחיים
אנונימית
היי אל תתבאסי, את התחלת פרק חדש בחיים וכנראה שהן עדיין לא שם