6 תשובות
ממש יפה אני רוצה לקרוא גם לבת שלי קים
טומי אני פחות אוהת אסל קים אני אוהבת רצח ככה אני אקרא לעלדה שלי בעזאת השם
אנונימית
טומי לא
קים כן
טומי לא
קים כן
ממש לא יפים לישראל. לאמריקאי הייתי מקבל.