6 תשובות
ממש יפה אני רוצה לקרוא גם לבת שלי קים
לא אהבתי
טומי אני פחות אוהת אסל קים אני אוהבת רצח ככה אני אקרא לעלדה שלי בעזאת השם
אנונימית
טומי לא
קים כן
קים כן
טומי לא
קים כן
קים כן
ממש לא יפים לישראל. לאמריקאי הייתי מקבל.
באותו הנושא: