התחברות
הרשמה
מה זה בונוס בתיכון בבגרויות
21 בינואר 2020, 23:19
ציונים
בגרות
בגרויות
תעודת בגרות
תשובה אחת
תוספת של נקודות לציון הסופי כאשר נבחנים ברמה של 4 יחידות ומעלה (בכל מקצוע). וזה בעת הקבלה לאוניברסיטה
ח
חייב כינוי?
באותו הנושא:
מי שעושה 4 או 5 יחידות מקבל בונוס בציון בגרות בתעודת בגרות?
באוניברסיטה מסתכלים על ממוצע בגרויות משוקלל (כולל בונוסים) או ממוצע בגרויות בלי בונוסים?
מה נחשב ממוצע גבוה בתעודת הבגרות בלי בונוסים?
ממוצע בגרות 103 זה טוב? אחרי בונוסים כמובן
אם ממוצע הבגרויות המקורי של מישהו הוא 95, הגיוני שעם בונוסים הממוצע שלו יהיה 102?
איך מחשבים את הבונוס של מקצועות הבונוס של הבגרות?
איך עושים ממוצע בגרויות לפני בונוסים ואחרי בונוסים?
כמה בונוס נותן 5 יחידות מתמטיקה+פיזיקה, ו10 יחידות מחשבים בתיכון?
את הבונוס על ה5 יחידות לא כותבים בתעודת בגרות נכון? בתעודת בגרות כותבים רק את הציון היבש בלי הבונוס?
מי שעושה בגרות באנגלית רמה 5 יחידות מקבל בונוס בבגרות? כי אני יודעת שבמתמטיקה אפילו 4 מקבלים בונוסים השאלה שלי אם גם
כל התיכון חרשתי את החיים שלי, והממוצע בגרויות שלי כולל הבונוס הוא 96.