5 תשובות
שזה נשלח אליו ושהטלפון שלו דלוק
שואל השאלה:
אז למה הוא לא מגיב? למה אין תמונה? הוא ראה את ההודעה?
אנונימית
אם הוא ראה אמור להיות 2 וי כחולים אלא אם כן הוא הסיר אותם ואז לעולם לא תדעי ;)
זה אומר שאין לו תמונה טובה של עצמו בגלריה, הוא ישן עכשיו או שהוא הוריד את הוי הכחול או שהוא סתם מסנן ומדבר עם מישהי אחרת
שואל השאלה:
או.קיי הוא ענה לי.תודה
אנונימית
באותו הנושא: