התחברות
הרשמה
התכוננתי 4 שעות ברצף למבחן ועכשיו יש לי בחילות ונעלם לי התאבון, מה לעשות?
21 בינואר 2020, 21:39
הכנה למבחן
לימוד למבחן
עייפות
3 תשובות
לנוח
א
אין לי שם מספיק טוב סליחה
לנוח, להירגע, 4 שעות זה ממש מספיק, קחי זמן לעצמך
ח
חמגשית
לנוח
O
Otaku^
באותו הנושא:
היום יש מבחן ולא התכוננתי אליו בכלל!!
ישנתי מ-4 בבוקר עד עכשיו (3 שעות בערך) כי התכוננתי למבחן שיש היום 9 שעות ברצף...
יש לי עכשיו שעה ראשונה מבחן ולא התכוננתי ואין מועד ב מה אני עושה?
אם קיבלתי ציון 93 באזרחות במבחן ולא התכוננתי בכלל וילדים שהתכוננו קיבלו 70 מה זה אומר?
כמה הכי הרבה שעות ברצף שהצלחתם ללמוד למבחן או בגרות?
ללמוד 8 שעות ביום כל יום במשך שבועיים ברצף למבחן זה נורמלי?
יש לי מחר מבחן בפיזיקה ואני לא יודעת כלום ולא התכוננתי בכלל מה אני עושה?
התכוננתי למבחן בספרות כל היום , כנסו
לא התכוננתי למבחן בהסטוריה ויש מלא מה להתכונן, ללכת לבית ספר או לא?
סוף סוף התכוננתי למבחן!
תאחלו לי בהצלחה במבחן מחר.. התכוננתי אנושות