ידיד הזמין אותי לדייט הסכמתי(שנינו נואשים לזוגיות)אני מפחדת שאם לא ילך אני אתאכזב והחברות לא תחזור כמו שהייתה מה לעשות??
אנחנו ידידים ממש טובים ואני כן טיפה נדלקתי עליו אבל אני מפחדת לאבד את החברות שאם לא ילך לנו בסוף אז סתם יהיה מביך לחזור לידידות ואותו הקשר לא יהיה אני ממשיכה להתנהג כרגיל ולדבר כרגיל אבל לא יודעת מפחדת