17 תשובות
באיזה כיתה את?
לא
צריך לשפר
ממש לא
זה ציון מעולה לדעתי כאילו אני מקבלת 23 אז אתה יודע
: :
זה כן בסדר כי זה מעל עובר וזה לא כזה נורא.
תנסי לשפר את הציון ל70 במחצית הבאה
אמ תלוי
בעיקרון אתב תריך להתאמן בשביל שיהיה מקסימום 80
ותלמד וגך תצליח
היי זה היה הציון שלי בהקבצה של ל4 יחידות שלי בתעודה בכיתה ט לשליש הראשון.
לדעתי זה לא כזה רע אך גם לא מספיק.
אם אתה יא יב 4 5 יחידות זה מעולה
אנונימית
לא
בתור אחת שנכשלת הרבה אז אני יכולה להגיד לך ש60 זה לא טוב וגם לא יחסית טוב
אנונימית
כמה יחידות?
ממש לא מה הטעם לגמור 5 4 יחידות עם ציון 60
יש מגן ויש תוספת בציון
אנונימית
אם את 5 אז יש תוספת 35 נקודות
אנונימי
אולי.