3 תשובות
כן, שלא יתפסו אותך ויגידו לך שלא שילמת
שואל השאלה:
לא ניקבתי למה לי
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם יתפסו זה בעיה שלהם שהשירות שלהם חרא אני לא אמורה לחכות חצי שעה לקו שאמור לעבור כל 5 דקות
אנונימית