8 תשובות
אוקיי מה השאלה?
שואל השאלה:
מה אני יכולה לעשות אני לא מסוגלת לסבול את העלבונות שלהן וגם אם אני אומרת זה כאילו דיברתי לקיר
באמת תתעלמי
הם סתם מפגרות זאת לא תחרות
תמיד יהיו אנשים יותר יפים ממך אבל מה שחשוב זה רק את
תגידי להן שהן סתם מקנאות
אנונימית
הן מאוד לא בסדר, אבל מניסיון- הביטחון צריך להגיע קודם ממך
תמצאי בעצמך משהו שאת אוהבת, ותבליטי אותו ותחזקי אותו.
תמיד תמיד תזכרי את הדבר הזה שאת אוהבת בעצמך, ותזכירי לעצמך אותו כל יום.

דבר שני, תזכרי שהן לא מכירות אתכן, הן סתם שופטות לפי מראה. ואני בטוחה שאני לא צריכה להגיד לך שהמראה זה לא הכל. ככה שאין בסיס הגיוני לאמירה הזו שלהן, הן סתם עושות את זה כדי להתגרות ולעצבן..
להתעלם וזה יעלם.
מבינה לליבך זה מאוד קשה להרגיש תמיד מתחת למישהו..
במיוחד שמסביב כל הזמן עוסקים בלהדגיש את זה.
ההמלצה שלי זה רק ללמוד לאהוב את עצמך!! אין מה לעשות עם אחרים לאחרים תמיד! אבל תמיד! יהיו הערות...
תדאגי לעצמך!
לי עזר מאוד ללכת לאיש מקצוע.. לא יודעת אם במקרה שלך את מרגישה שאת צריכה אבל תבדקי עם עצמך,
בהצלחה!