8 תשובות
באסה :(
מקווה שהוא יחיה לעוד שנים ארוכות
תנסה להיות איתו הרבה ושיראה אנרגיות
מקווה שהוא יחיה לעוד שנים ארוכות
תנסה להיות איתו הרבה ושיראה אנרגיות
שואל השאלה:
בעזרת השם
בעזרת השם
הי .
7 זה עדיין לא זקן. אם תשמרו על בריאותו , ותראו לו המון אהבה , הסיכוי הוא לעוד שנים רבות וטובות.
חלק מהתבגרות נפשית שלנו , היא ההבנה שאנשים וחיות מזדקנים ומתים .
הפחד יכול להשתלט עליך כך שגם תפחד שהוריך ימותו, ואתה עצמך, ובת שתאהב - אין לזה גבול.
ולכן, במקום לתת לפחד לנהל אותך , ולהפריע לך כעת , הבן שאתה יכול לבחור להזיז את הפחד הצידה , ולהנות מהווה . כעת הכלב בריא , ואיתך - תהנה מכך. אחר ת , אתה גם מקלקל את הווה בגלל פחדים.
המוות קורה לכולנו, זה בלתי נמנע . לא נוכל להנות מחיינו אם נתעסק בפחד מהמוות . זה יעכב אותנו , והמוות יקרה בכל זאת.
כפי שציינתי- זו בחירה לא לתת לפחד לנהל אותך.
7 זה עדיין לא זקן. אם תשמרו על בריאותו , ותראו לו המון אהבה , הסיכוי הוא לעוד שנים רבות וטובות.
חלק מהתבגרות נפשית שלנו , היא ההבנה שאנשים וחיות מזדקנים ומתים .
הפחד יכול להשתלט עליך כך שגם תפחד שהוריך ימותו, ואתה עצמך, ובת שתאהב - אין לזה גבול.
ולכן, במקום לתת לפחד לנהל אותך , ולהפריע לך כעת , הבן שאתה יכול לבחור להזיז את הפחד הצידה , ולהנות מהווה . כעת הכלב בריא , ואיתך - תהנה מכך. אחר ת , אתה גם מקלקל את הווה בגלל פחדים.
המוות קורה לכולנו, זה בלתי נמנע . לא נוכל להנות מחיינו אם נתעסק בפחד מהמוות . זה יעכב אותנו , והמוות יקרה בכל זאת.
כפי שציינתי- זו בחירה לא לתת לפחד לנהל אותך.
שואל השאלה:
אתה צודק
אתה צודק
אז מה אם הוא מזדקן? הוא עדיין צעיר.. אל תחשוב על זה יותר מדי
הכלב שלי בן 13
הכלב שלי בן 13
שואל השאלה:
שהכלב שלך יחייה עוד הרבה שנים
שהכלב שלך יחייה עוד הרבה שנים
זה הגיוני וזה רק לגיטימי.
כלב זה כמו בן משפחה לכל דבר!
אתה מטפל בו, נקשר אליו, אוהב אותו, רגיל אליו...
זה הגיוני שתפחד עליו, זה הגיוני שתתעצב .
אל תחשוב על זה כי זה סתם יגרום לך כאב מיותר.
תתנהג כמו תמיד, תנצל כמה זמן שאפשר.
תזכור שנתת ואתה נותן לו את החיים הכי טובים! והוא נותן לך שמחה! ואהבה זה דבר הדיי.
עולם כמנהגו נוהג...
כלב זה כמו בן משפחה לכל דבר!
אתה מטפל בו, נקשר אליו, אוהב אותו, רגיל אליו...
זה הגיוני שתפחד עליו, זה הגיוני שתתעצב .
אל תחשוב על זה כי זה סתם יגרום לך כאב מיותר.
תתנהג כמו תמיד, תנצל כמה זמן שאפשר.
תזכור שנתת ואתה נותן לו את החיים הכי טובים! והוא נותן לך שמחה! ואהבה זה דבר הדיי.
עולם כמנהגו נוהג...
שואל השאלה:
מסכים איתך
מסכים איתך
באותו הנושא: