3 תשובות
אני
אנוכי
בערך
בערך
אני. אבל אני לא אתכתב איתך יותר מדי (אני בן ואת בת). אכול להצליץ לך על בנות טובות שיכולות לעוזר לך. אב לעל שאלות מסוימות (בלי להאריך בשיחה) אני מוכן לענות.
באותו הנושא: