6 תשובות
כן זה לא מפריע אם אתה שם אותם במקום שהחתול לא יכול להגיע אליו
גם אני חשבתי על זה ויש לי חתול וזה ובאמת שלא כדי לך איפה שתשימי את הדג החתול יכול לטפס ולאכול אותו.. לא כדאי לך לקחת סיכון..
כן לא ניראה לי שזה יפריע לו
זהו פיתוי עבור החתול , כנצר לחיית טרף.
החתול יכול לטפס לכל גובה .
ממש לא נראה לי מתאים.
החתול יכול לטפס לכל גובה .
ממש לא נראה לי מתאים.
לא כדאי לקנות דגים כי זאת תעשייה שגורמת להמון סבל ומוות של בעלי חיים
אם אתה אוהב חיות אל תקנה דגים
באותו הנושא: